Uncategorized

Fordrukne tekster i Hinnerup


Tirsdag den 24. marts er der novelle, snapseudskænkning og T/S Sterndolph på Hinnerup Bibliotek!

Adspurgt har jeg nemlig skrevet en novelle, der udgives som e-bog på dagen, og i samme e-bog er der lokale østjyske snapseopskrifter. Temaet var: Fordrukne tekster.

Jeg har derfor skrevet en fordrukken novelle. Den læser jeg op (måske endda det hele) på udgivelsesaftenen, mens publikum svinger snapseglassene.

Til sidst går Peter Adolphsen, t.s.høeg og Sternberg på scenen i deres treenige inkarnation T/S Sterndolph. En tekstraket! Korporlig fysiklyrik! Trut og guitar! Det bliver garanteret se-værdigt, og det bedste er, at der er gratis adgang.

Og det var altså tirsdag den 24. marts kl. 19.30 på biblioteket i Hinnerup. Jeg er i hvert fald sådan en, der glæder sig (mig).

Således tager min novelle (som hedder Den lodrette mand) sig ud på forsiden af den elektroniske udgivelse, som vist nok kan købes/lånes efter receptionen. Skal nok opdatere.

Fordrukken e-bogsudgivelse
Fordrukken e-bogsudgivelse
Skriv et svar

