Mine bøger · Morten privat

På Løves med Mygind og Skyggebjerg


Den 6. februar kl. 20 læser jeg op på Løves Bogcafe i Aarhus.

Opdraget er meget let: Jeg skal læse op af min nye roman, Den Sidste Dag På Jorden. Den udkommer først 1. april, så der er tale om en snigpremiere – og den slags er altid ret nervepirrende.

Ved min side står lyrikeren Mads Mygind og Jacob Skyggebjerg.

Mads er en af Aarhus-miljøets mest allestedsnærværende digtere, og vi har en tendends til at være de samme steder på forskudte tidspunkter; således var han i Athen på Det Danske Institut kort tid før jeg, og sådan er det tit med mig og Mads Mygind.

Jacob Skyggebjerg er netop debuteret med Vor Tids Helt, en rå roman, som har fået masser af ros og masser af omtale alle vegne. 

Vi læser op, hver især, ad to omgange.

Mere om arrangementet på Facebook her.

 

 

Skriv et svar

