Morten privat

Forfatterens tegninger


Når jeg ikke er forfatter, arbejder jeg i reklamebranchen. Jeg går til mange møder, hvor jeg drikker kaffe og tegner skitser mellem mine noter. Jeg gemmer alle mine notesbøger, fordi jeg har en tendens til at glemme, hvad jeg er ved.

Min far mener, min tegnemæssige udvikling standsede, da jeg blev 12 år. Det er nok derfor, jeg er blevet forfatter og ikke tegner; resten af min familie er begavet med et talent for at tegne, men jeg er vist bedst til at tegne små mænd og mærkelige dyr.

Her har jeg samlet nogle af mine skitser. De fleste af disse skitser stammer fra mødenotater.

IMG_1379
Her har jeg skrevet datoen. Nedenunder har jeg tegnet et trøstesløst landskab med et hvidt flag. Det var også den 2. januar.

 

 

 

 

 

IMG_1381
Jeg har en forkærlighed for lastbiler og skilte. Her står Ach mein Gott. Jeg kan ikke huske hvorfor.

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1382
En skitse til et nyhedsbrev om en mand, der får en blomst. Det er noget, der passer ham.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1384
Examples of wordings. Og en andefugl på rede.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Et forslag til en release-event for en kunde: En gris på skateboard.
Et forslag til en release-event for en kunde: En gris på skateboard.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1388
Et PR-magasin med titlen “Eat my shorts” og endnu en lastbil.

 

Det var nogle af mine skitser fra mine hæfter. Jeg har mange flere.

Skriv et svar

