Uncategorized

Maraton på Kulturnatten


Nu rammer vi snart kulturnatten – fredag den 12. oktober – , og på Godsbanen i Aarhus bliver der afholdt et litteraturarrangement med deltagelse af bl.a. mig selv, som jeg her skal gøre reklame for. Arrangementet, ikke mig selv. Også mig selv.

Vi læser non-stop med Louise Juhl Dalsgaard som konferencier – og der er vitterlig tale om forfattere, der som sammenbragt flok evner at favne højt og bredt – lyrikere, prosaister, dem, der er begge dele, og dem, der er noget helt tredje.

Vi læser op på Den Åbne Scene, og jeg har forstået, at der er fest bagefter på Godsbanen.

Forfatterne er:

20:00 Louise Juhl Dalsgaard
20:15 Lene Rikke Bresson

20:30 Karsten Mogensen

20.45: Svend Aage Madsen

21:00 Søren Jessen

21:15 Kirsten Ahlburg
21:30 Morten Leth Jacobsen
21:45 Niels Kjær
22:00 Anett Sällsäter Christiansen
22:15 Anna Friis
22:30 Inge Pedersen
22:45 Brian P. Ørnbøl

Jeg ved endnu ikke, hvad jeg læser af. Men jeg overvejer at give snigpremiere på et kapitel fra min næste roman. Det ser vi lige.

Arrangementet begynder kl. 20. Og det var fredag den 12. oktober.

Entré: Kulturpas, se mere på: http://www.kulturnataarhus.dk/

Skriv et svar

