Uncategorized

En overset perle


Bogblogger.dk har i dag udsendt en anmeldelse af Mens Vi Venter.

Og den er god. Den er endda rigtig god, og jeg er meget stolt.

Den taler for sig selv, så se bare her: http://bogblogger.dk/?p=9372

De anmeldte også Mindset sidste år, og her var anmelderen også stærkt begejstret.

Ydermere – i forlængelse af mit sidste blogindlæg, hvor jeg ikke kan forstå, hvorfor Flensborg Avis kun gav bogen 3 af 5 “bøger”, når nu anmeldelsen var så fremragende, så er der opstået en forklaring.

Der var tale om en fejl.

Jeg har lige fået en mail fra Flensborg Avis’ kulturredaktør Hans Chr. Davidsen, som beroliger mig med, at de bringer en rettelse i avisen – den skulle selvfølgelig have haft 4 af 5!

Herligt.

Nu kan jeg bare vente/tro på/drømme om/håbe, at de øvrige aviser også vil anmelde bogen. Og at boghandlere for *?!** dog gad at tage den hjem…

Jeg er glad for mine anmeldelser – men lige så glad jeg er, lige så frustreret er jeg over at blive ved med at være en overset perle.

Det må da snart få ende.

One thought on “En overset perle

  1. Stort tillykke med de fire stjerner i Flensborg avis. Ja, det er ikke altid, man bliver “opdaget” selv om man skriver og skriver og får flotte anmeldelser! Men en dag….

Skriv et svar

