Uncategorized

Ny bog – og ny hjemmeside


Kære læser,

velkommen til Morten Leth Jacobsens blog. Her har jeg samlet informationerne fra min gamle hjemmeside og min gamle blog. Det er nu ligegodt smartere på denne måde.

I menuen kan du finde (næsten) alt om mit forfatterskab.

Herunder ser du mine seneste blogindlæg, der dels handler om at skrive, dels handler om alt muligt andet, der lige falder mig som værende værd at skrive om. For nærværende har jeg fundet det værdifuldt at skrive løst og fast om den rejse, jeg har været på her i sommer, så det er altså det indlæg, der står lige herunder.

KH Morten

Skriv et svar

