Uncategorized

6. marts


Lørdag 6. marts er dagen, hvor Mindset udkommer.

Vi har læst satskorrektur – flere gange – og vi har godkendt omslaget, skrevet tekster til inderflap og bagside, planlagt markedsføringen og er gået i gang med at kontakte pressen.

Nu kommer del 2 af det sjove; det første var at skrive bogen. Jeg kan læse af min egen blog, hvor svær en proces det var at skrive Mindset, men sjovt nok har jeg glemt det meste af det igen. Jeg håber bare, at den erfaring, jeg har gjort mig, har sat sig fast.

Torsdag den 18. skal jeg interviewes til JV om romanen, og inden længe sender vi de første anmeldereksemplarer ud. Vi håber, vi får anmeldelser på selve udgivelsesdagen. Der er meget, der skal gøres – meget, der ikke længere er i mine egne hænder.

Jeg har opdateret min hjemmeside og skrevet meget mere om Mindset på www.mortenlj.dk.

Skriv et svar

